תחרות וכנס המצויינות

מה זה בעצם?

תחרות וכנס המצוינות במשאבי אנוש הפכו זה מכבר למסורת. בתחרות מתמודדים ארגונים ממגוון ענפים נרחב, המציגים פרויקטים חדשניים ומעוררי השראה בתחומי העיסוק השונים של משאבי אנוש. בתחרות קיימות 14 קטגוריות תוכן שונות ביניהן, שילוב טכנולוגיות ויישומי AI במשאבי אנוש, פיתוח קריירה – תוכניות לפיתוח אישי, מחוברות רגשית (Engagement) וחווית עובד, קידום גיוון תעסוקתי, תהליכי שינוי חוצי ארגון, תפיסה חדשנית של תפקיד משאבי אנוש ועוד.
הזוכים בתחרות בכל אחת מהקטגוריות מקבלים פרסים צוותיים יקרי ערך. בנוסף, כל אחד מהארגונים המשתתפים בתחרות מקבלים:
• תעודת הוקרה על ההשתתפות בתחרות וקידום משאבי אנוש בישראל
• פרסום וחשיפת הפרויקט בקהילת משאבי אנוש ובנכסים של משאבי אנוש ישראל
פרסי ההוקרה מוענקים בכנס המצוינות, בו מוצגים העבודות הזוכות לקהילה המקצועית של משאבי אנוש.

תחרות המצויינות

תחרות המצוינות במשאבי אנוש היא חלון הזדמנויות שנפתח אחת לשנה, שבו מתאפשר לארגונים לספר את הסיפור הייחודי שלהם. היא מהווה פלטפורמה אדירה לשיתוף ידע בקהילה, ללמידת עמיתים, להשראה לתוכניות עבודה של השנה הקרובה ולחיזוק הלכידות המקצועית והקהילתית.
בתחרות מתמודדים ארגונים ממגוון רחב של תעשיות, המציגים פרויקטים חדשניים ומעוררי השראה בתחומי העיסוק השונים של משאבי אנוש. התחרות כוללת 14 קטגוריות תוכן שונות ביניהן, שילוב טכנולוגיות ויישומי AI במשאבי אנוש, פיתוח קריירה – תוכניות לפיתוח אישי, מחוברות רגשית (Engagement) וחווית עובד, קידום גיוון תעסוקתי, תהליכי שינוי חוצי ארגון, תפיסה חדשנית של תפקיד משאבי אנוש ועוד.
הזוכים בתחרות בכל אחת מהקטגוריות מקבלים פרסים צוותיים יקרי ערך ותעודת הוקרה על השתתפותם בתחרות וקידום משאבי אנוש בישראל.
בנוסף, הזוכים מקבלים פרסום וחשיפה של הפרויקט בקהילת משאבי אנוש ובנכסים הדיגיטליים של משאבי אנוש ישראל.
פרסי ההוקרה מוענקים בכנס המצוינות היוקרתי, בו מוצגים הפרויקטים הזוכים לקהילת משאבי אנוש ישראל.

לאתר התחרות
תחרות המצויינות

כנס המצויינות

כנס המצוינות מהווה את גולת הכותרת, אירוע השיא של תחרות המצוינות של משאבי אנוש ישראל.
כנס המצוינות לשנת 2023 מתקיים השנה במרץ/אפריל 2024 במקום ראוי ומרגש שמבטא את מה שהכנס מייצג עבור קהילת משאבי אנוש: במה של חדשנות שעשרות פרויקטים נבחרים יוצגו עליה, גאוות יחידה של קהילה, ממלכתיות ויוקרה.
כנס המצוינות שלנו הוא הרבה יותר מכנס. בואו לחוות את החדשנות בנושאים שמעסיקים אותנו במיוחד בעידן הנוכחי.
זו ההזדמנות שלך, לקחת את הזמן לעצמך, ללמוד, להתפתח, להשתייך לקהילה מועצמת ולהרגיש במרכז הבמה. בואו להתרגש איתנו בכנס המקצועי המוביל בישראל, ללמוד ממיטב הארגונים, להתחדש ברעיונות ולהתחבק עם עמיתים. בואו לחוות איתנו אירוע מרהיב של למידה מגוונת בהיכל התרבות בתל אביב!במת החדשנות המוצגת בכנס גבוהה השנה במיוחד!

לאתר הכנס
כנס המצויינות