
תחרות מצוינות
יחידות הטכנולוגיה של אמדוקס מונות כ 5,000 עובדים/ות המפוזרים על פני 85 מדינות ברחבי העולם ומורכבות הן מיחידות טכנולוגיות שונות והן מחברות שרכשה אמדוקס לאורך השנים.
כשניגשנו לאפיין בשנת 2019 את אופי התקשורת שיתאים ליחידות אלו במטרה להעלות מחוברות וגאווה ארגונית, היה לנו ברור מעל הכל כי המורכבות של הקבוצות לא תאפשר דרך תקשורת אחת שתגיע לכולם וכי עלינו למצוא דרכים יצירתיות לתקשר עם אוכלוסיות שונות.
החלטנו כי על מנת להיות אפקטיביים, להשפיע לחיוב על רגשות המחוברות והגאווה הארגונית של העובדים/ות ולהניע אותם/ן לפעולה נתרכז בשני קצוות התקשורת – תקשורת דיגיטלית למכשיר הנייד - המקום בו הם/ן נמצאים/ות ממילא היום (בהתאמה ליחידה ולעובד/ת) ובנוסף, - תקשורת פנים אל פנים אשר משמעותית עוד יותר בימים שהמחוברות היא יותר טכנולוגית ופחות אישית. לצד זה בנינו גם תוכניות תקשורת המיועדות לחיבור בין היחידות השונות.
מבחינת התקשורת הדיגיטלית, התוכנית כללה השקה של 7 אפליקציות – Telegram, Microsoft Teams, קבוצות WhatsApp ו- Slack ליחידות השונות, Reaction Club לפעילויות wellbeing, Eloops לחוויית עובד ו-Poppulo להודעות פוש למובייל.
בנוסף, הושקו ערוצי מדיה חברתית חדשים והושם דגש רב על היחידות הטכנולוגיות בערוצי המדיה החברתית הקיימים של אמדוקס, תוך תזכור העובדים/ות להצטרף ולעקוב אחרי החדשות המתפרסמות.
לצד הפעילות האינטנסיבית במובייל, נעשה דגש רב על מפגשים פנים אל פנים בין מנהלים ועובדים, בסגנונות שונים כגון טאון-הולים, שולחנות עגולים, מפגשים אישיים בביקורי מנהלים במשרדים בחו"ל, הליכה במסדרונות בכדי ליצור מפגשים ספונטניים עם עובדים, פגישות במטבחונים וקביעת ארוחות צהריים משותפות.
מעבר לפעילויות אלו שהתמקדו בכל יחידה בפני עצמה, שמנו דגש גדול על חיבור בין היחידות השונות על ידי השקת פורמט טלוויזיוני הנקרא Ask Me a Question ובו ראיינו מומחים/ות בתחומים מעניינים לכולם/ן בצורה קלילה, ערוץ אינסטגרם הנקרא Amdocs Stories אשר מעלה סיפורים טובים מהשבוע האחרון, ובלוג שבועי אשר שם זרקור על הנשים המדהימות שלנו A Day in a Life.
כל הפעילויות לוו בשימוש בכלי תקשורת מסורתיים יותר כגון אימיילים, ניוזלטרים ופורטל ארגוני, אך שימוש זה נעשה במשורה וכלים אלו לחלוטין לא היוו את מרכז הכובד של התקשורת.
כתוצאה נספר בשמחה כי עובדי היחידות הטכנולוגיות השונות מרגישים/ות גאווה גדולה לעבוד באמדוקס וביחידות שלהם. הם תמיד יודעים/ות מה קורה ואיך העבודה שלהם/ן משפיעה על היחידה ועל אמדוקס הגדולה. אנו רואים/ות זאת הן בפרמטרים של שימוש הולך וגובר בכל הכלים ומדידה כמותית בסקרי שביעות רצון והן במדידה איכותית בה עובדים/ות מספרים/ות על הגאווה שלהם/ן ביחידה ובהשתייכות אליה.
אנו מאמינים/ות שגישה זו של דגש על פעילות במובייל ופנים אל פנים מותאמת לקבוצה, מביאה מחוברות ליחידה, חדשנית, יוצאת דופן ומביאה בחשבון הן את עולם העבודה המשתנה והן את העדפותיהם/ן של העובדים. אנו לא מכירים/ות אף חברה שעובדת בצורה זו ושמחים/ות להיות פורצי דרך בתחום....
2020-11-22 06:32:28